Pagina's

zondag 25 maart 2018

Een sportieve look

De laatste tijd rolden er vooral creaties van tricot en sweaterstof van onder mijn machine. Ik denk dat het vooral door het slechte weer van de afgelopen tijd komt dat ik daar nu sneller naar grijp. Er liggen al wat katoenen pareltjes klaar maar het kriebelt zo nog niet om eraan te beginnen...
Sweaterstof en tricot dat zijn gelukkig zo van die leuke, snelle projectjes. Deze Isa jurk van Bel'Etoile zat in vergelijking met een katoenen jurkje in een wip in elkaar. Oké, bij de colorblock was het even wat prullen om de naden mooi overeen te laten komen maar dan nog was hij super snel klaar. 
De sportieve look is heel anders dan wat ik gewend ben voor haar, maar staat haar wel vind ik...
Femke zelf had deze keer echter niet zoveel zin om te poseren...
Gelukkig is het een echt snoepertje en voor een koekje in een gouden papiertje (Twix) wilde ze nog wel even blijven staan.
Ze heeft het van geen vreemde, dat snoepen. Dus ik kan ons kleine bandietje geen ongelijk geven...

Stof: Overschotjes
Patroon: Isa top, sweater en jurk van Bel' Etoile. Verkrijgbaar in pdf bestand of in papieren versie. Tot en met 1 april 2018 krijg je bij aankoop van het patroon het patroon van de damessweater er gratis bij als downloadbaar patroon. 



5 opmerkingen:

  1. Hahaha, geweldig! Wat een ondeugd 😉. Maar deze stoere look staat haar ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die tegen haar zin geposeerde foto's zijn toch wel weer de max😍😂

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze staat volgens mij met alles 😉 maar zeker met deze jurk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat haar super! En toch geweldig wat zo'n beetje chocolade kan doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, zalige foto's! Stoer en schattig!

    Mooie versie!

    BeantwoordenVerwijderen